- Одржлива стапка на раст
Формула:
G = RR * ROE
каде што:
RR = стапка на задржување = % од вкупните нето приходи реинвестирани во компанијата
или, RR = 1 - (прогласени дивиденди / нето приход)
ROE = поврат на капитал = нето добивка / вкупен капитал
Имајте на ум дека исплата на дивидендите е само дел од RR. Ако RR е 80%, тогаш 80% од нето добивката се реинвестира во компанијата, а останатите 20% се дистрибуираат во форма на парични дивиденди.
Затоа, Исплатата на дивиденди = прогласени дивиденди / нето добивка
Сегментна Анализа
Сегментната анализа наложува спроведување на сооднос анализа на било кој оперативен сегмент кој учествува со повеќе од 10% од приходите на компанијата или вкупната актива. Исто така се користи за лесно да се разликуваат од другите бизниси на компанијата во однос на производите што се предвидени или профилот на ризик/враќање на сегментот. Линии на бизнис често се расчленети на географски сегменти, кога големината или видот на бизнисот ги разликува од другите деловни линии.Бидејќи многу сегменти имаат различни профили на ризик, тие треба да се анализираат и вреднуваат одделно од другите делови на бизнисот. Спроведувањето на сооднос анализа, посебно за профилните маргини, повратот на активата и други профитабилни мерки може да даде аналитичарски увид на тоа како еден сегмент влијае на целокупното финансиско работење. Двете американски GAAP и IFRS бараат од компаниите да пријават специфични сегменти податоци, што е само еден дел од целокупните барања за известување.
Сооднос анализа
Сооднос анализата може да се користи за да се проценат идни перформанси и им овозможува на аналитичарите да создадат проформа за финансиските извештаи. Еве еден пример за тоа како да се процени потенцијалот за идни приходи на фирмата. Аналитичар прво создава биланс на успех во нормална (средна) големина со делење на сите сметководствени предмети од вкупната продажба. Со користење на прогнози и претпоставки, аналитичарот потоа го утврдува износот на идните продажби. Со множење на процентите од нормална големина со новиот износ на промет, аналитичарот подготвува проформа биланс на успех, кој го проценува потенцијалот на идните приходи врз основа на очекувањата на идните продажби.
Со користење на опсег на вредности од билансот на нормалната големина и со користење на опсег на вредности за продажба, аналитичарот може да спроведе анализа на чувствителност за секоја од сметководствените ставки, како што се трошоците на продадените производи, профитната маргина и нето приходот, со што може да се види колку чувствителни тие се на промени во износот на продажба.
Со разбирање на тоа како секој од овие елементи е во корелација со промените во продажбата, аналитичарот може да создаде функција која формира резултат за мерките за секој потенцијален износ на идна продажба. Со користење на оваа функција аналитичарот може да спроведе сценариска анализа со избирање на претпоставки за различни пазарни ситуации и да создаде на пример случаеви на главна база (почетна ситуација), како и сценарио што би се движело во надолна или нагорна линија.
Сценариската анализа им дава идеја на аналитичарите за ризиците кои се вклучени во работењето на компанијата во различни економски ситуации. За да се создаде уште подетална распределба на веројатноста на потенцијалните вредности и ризик, некои аналитичари спроведуваат симулации кои користат компјутер кој креира многу различни потенцијални сценарија.